onsdag, mars 07, 2012

Imorgon kommer Anette Nilsson och pratar Dagliljor i Kallhäll Folkets Hus!

Det här är en av mina egna dagliljor, som jag inte kommer ihåg namnet på just nu...
Det ska bli jättekul att få lyssna på Anettes daglilje-erfarenheter och se fina bilder från hennes underbara Boäng! :) Det är Trädgårdssällskapet Kungsängsliljan som bjudit upp henne på vårt årsmöte, årsmötesförhandlingarna startar kl. 18.30, men därefter, ca 19, är även icke medlemmar/blivande medlemmar välkomna! Det blir lotteri och fika i pausen! Jag ser så fram emot imorgon! :) Mia
Här berättar Anette om Boäng, när vi var ett stort gäng Allt om Trädgårds-forumister som åkte runt Skåne och var på besök hos henne 2005.
PS. Kolla gärna in hennes fina blogg med, om ni inte redan har varit där! DS.

6 kommentarer:

Glädjekällans Trädgårdsblogg sa...

Hoppas Anette kryat på sig och blivit av med förkylningen. Ni kommer att få en mycket trevlig kväll :-))
Ha det gott
Birgitta

Mias Trädgård sa...

Tack, Birgitta! Jag pratade med henne tidigare i kväll och hon var mycket bättre, så vi hoppas att kvällen inte ger några bakslag, för då får vi köra plan B! :) ja, jag längtar både efter att träffa henne igen och att lyssna på henne! Ska bli jättekul! :) Mia

Märit i Mariehem sa...

Lyssnade till Anette när hon föreläste för Sjöbo Trädgårdsförening!
Hon höll ett väldigt fint föredrag, så ni kan bereda er på en toppenkväll!

Märit

Mias Trädgård sa...

Märit, tack! Ja, det kommer säkert att bli hur bra som helst! Jag ser så fram emot ikväll! :) Mia

Berit sa...

jag hade förmånen att höra hennes föredrag i höstas,jättebra11 Så du får en fin kväll:)
Ha en underbar torsdag!!

Mias Trädgård sa...

Tack, Berit! Och tack detsamma - med en trevlig torsdag! :) Mia