fredag, november 21, 2008

Ännu en fantastisk praktik på Ulriksdal är slut...

Tack främst till Helena, Maria, Aurelio, Malin S och Pia på designkontoret, där jag spenderat det mesta av min tid de senaste 4 veckorna och hoppat mellan era datorer och ställt till det, men också till Malin R, Arne, Ulla-Stina, Jessica och Magnus, som fått dras med mej övrig tid! Ett jättetack även till alla andra på Slottsträdgården - ni är bäst! Det har inte blivit så himla mycket ritat den här gången, det har jag grejat hemma i stället och nu ska jag och min kursare Sanne sitta hemma hos mej och färdigställa vårt examensjobb i helgen - det ska vara färdigt nästa vecka!

Den sista veckan har annars mest handlat om Gnistrande Magisk Afton - en fantastisk idéträdgård byggdes upp i orangeriet, eldar tändes ute och ljus tändes över alla julstjärnorna, dessutom fick caféet fick ny inredning och det spelades fantastisk musik och bjöds på gudomlig mat - allt med temat Nordiskt ljus - det var jättekul om att få vara en del av det i år och inte bara få vara med som åskådare!

Om ni vill se fler bilder - titta titta gärna in på Slottsträdgårdens egen hemsida: http://ulriksdal.blogspot.com/search/label/Gnistrande%20Magisk%20Afton
:) Mia

2 kommentarer:

Malin sa...

Tycker om din blogg, därför skickar jag en award till dig. Titta in på min sida och du förstår mer. Allt gott!

Mias Trädgård sa...

Tack, snälla du, Malin! Ska försöka titta närmare på din blog efter den 11, men jag förstod vid en snabb titt att du också ycker om att dreja - det ska jag också ägna mej mer åt i vinter - fler serier av krukor ska i vart fall få växa fram, om jag hinner! :) Vi ses! :) Mia