torsdag, mars 13, 2014

Hej, igen!

Nu har jag inte skrivit på otroligt länge på bloggen! Eller, rättare sagt, jo, det har jag (jag har mer än 35 opublicerade inlägg i listan), men det har varit så otroligt svårt att publicera, pga dåliga förhållanden på nätet hos oss, så jag har varit tvungen att lägga fokus på annat, men nu är allt löst och vi har fått fiber indraget - tjoho! Här går det undan, så nu får jag försöka ta igen vad jag missat! Här ser ni när jag var helt ingrävd före jul:
Hoppas vi ses snart igen - om inte annat så kanske på mässan nästa vecka! Jag kommer finnas där fredag-söndag hos den nystartade föreningen Chiliodlarna! :) Mia

2 kommentarer:

Unknown sa...

Heeeeeej!!!
Så roligt och inspirerande det ska bli att läsa din blogg igen.
Visst är det fantastiskt hur snabbt det går helt plötsligt när man har fiber?

Ha det bra! Vi ses inte på mässan, maken jobbar och det gick inte att sälja barnen....;-)

Kramar Bea

Mias Trädgård sa...

Hej, gumman! Vad härligt att 'se' dig här i vart fall, även om det hade varit roligare irl på mässan! Hoppas vi ses nästa år om inte förr! Nu måste jag fixa resten av grejerna till mässan imorron! KRAM! :) Mia