torsdag, februari 14, 2013

Ett hjärta på alla hjärtans dag till alla bloggvänner!

Vad kan väl vara bättre än att skicka lite chilepepparkonst så här på alla hjärtans dag? För vad vore en blogg utan någon som läste den någon gång? Själv trodde jag nog aldrig att någon mer än jag själv skulle använda skulle titta på den och jag själv skulle bara ha den som odlingsdagbok från början när jag skrev mitt första inlägg i mitten av januari 2006, men vad många vänner man fått genom detta medium, både i cyberrymden och IRL! Bilden har jag fått av en vän jag ofta bytt fröer med för några år sedan, från Italien och nu när jag tittade på gamla bilder kom jag på att jag måste höra av mig till honom igen och se om han fortfarande är lika chilepeppartokig? Det vore ju så kul att ses IRL och en dröm att komma ner och titta på deras underbara chilifestivaler någon gång - vem vet - en dag blir det kanske av? Ha en härlig alla hjärtans dag idag - allihop! :) Mia

8 kommentarer:

Landbohaven sa...

Jeg kom bare lige forbi.
Smukt hjerte.
Tak for kigget.
Ha´en god dag.

Fröpåsen sa...

Vilket underbart chilihjärta! Intensiva, varma färger.
Jag hoppas också på att malvaplantorna kan klara sig och kanske övervintra svalt inomhus?! Det hade ju varit riktigt häftigt. Den är ju en typ av ett ogräs här så man hoppas ju att den inte är jättekinkig hemma då.
Hoppas du också får en fin alla hjärtans dag!
Kram Maria

Mias Trädgård sa...

Tack, Landbohaven! Trevligt att du kom förbi! Du hade väldigt mycket mer vår än vad vi har här, såg jag! :) Ha det gott! :) Mia

Mias Trädgård sa...

Tack, Maria! :) Hoppas på de små och att du får en riktigt härlig alla hjärtans dag där söderöver! Ha det fint! :) Mia

Laila sa...

Häftigt hjärta, chili är dessutom bra för hjärtat!
Ha det gott!/Laila

Unknown sa...

Åh! Vilket hjärta! Vilken konst!
Ha en bra alla hjärtansdag och gör var dag till alla hjärtans dag!
Kram.

Mias Trädgård sa...

Tack, Laila! Jaa, säg vad chilepeppar inte är bra för? Helt otroligt hälso- och humörfrämjande! Ha det gott! :) Mia

Mias Trädgård sa...

Tack, Bea! Ja, eller hur? Skulle man gärna vilja lära sig att göra! Klart att alla dagar ska vara alla hjärtans dag! :) Mia