måndag, april 15, 2013

Dagen efter mässan och länk till radiointervjun...

Trött men nöjd, känner jag mig idag! Mässa är alltid roligt, men innebär mycket jobb, både före, under och efter mässan, när man står i monter! Imorgon ska allt mässmaterial in i förrådet igen. Har skolat ut tomater och planterat om köpta och fådda sticklingar. Känns rätt bra att få lite mer plats när de flesta chilepepparplantorna fått nya hem! Några fler mässintryck:
Man får inte glömma att lyfta blicken, då kan man missa några läckra tak - här med bl a tillandsia!
Läcker odlingsbänk till balkongen föll bl a mina gästande föräldrar i smaken!
Elisabeth Svalin Gunnarsson - Kulturträdgården hade gjort en härligt färgstark balkong - 1 planta kom från vår monter!
Kollegan Linda med Uterummet hade en riktigt färgstark monter! :)
Desto mindre färg var det här... Men kontrastrikt ändå!
Mr Fredrik är ju känd fr sina fina fontäner med grodor, men den här gillade jag! :)
Länken till intervjun med mig i P4extra är nu inlagd, om någon orkar... Återkommer med inköpen en annan dag! :) Ha en skön vecka! :) Mia

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kunde inte hålla mig. Startat jag också.
Catrins trädgård och pyssel.

Kram

Mias Trädgård sa...

Ohhh, vad kul! Ses där! Kram Mia