onsdag, april 10, 2013

Sett på Nordiska Trädgårdar da'n före da'n...

Nu börjar mässan ta form och öppnar imorgon kl. 9.00! :)
Jag hann gå en mycket snabb sväng runt hallen idag - här kommer några få av intrycken... 
Men - det är ju lite hysteriskt så här da'n före da'n på en mässa och alla gillar inte att man tar bilder före och det får man respektera..
Den här variegerade citrusen kan gärna få flytta hem till mitt 'orangeri'! :)
Riksförbundet Svensk Trädgård håller på med en jättefin monter!
Hillevissan med bloggen 'Tankar från Trädgårdsmästaren'
bygger balkong... :) Glömde tyvärr (dvs. pratade för mycket med) fota Linda med bloggen
'Uterummet' - men bilder kommer från henne med, när jag hinner! :)
Vår monter i SCF börjar  fyllas på bra...
Jag kommer att finnas där alla dagar utom fredag (när jag inte springer runt och fotar...)!
Hoppas att vi ses på mässan!
Ha en fortsatt trevlig vecka! 
:) Mia

8 kommentarer:

Anonym sa...

Av en slump trillade jag in på din blogg och läste om trädgårdsmässan. Men VAR är mässan? Ser roligt ut.

Ann-Sofi

LINDA sa...

Åh, så trevligt med lite förhands! Vilken monter finns du i? Sitter här och laddar. Klockan sju ska jag och min kollega åka. Vi hinner nog inte riktigt till nio, men nästan - vansinnigt kul ska det bli :)

Kram
//Linda

Mias Trädgård sa...

Kul att du 'trillade in här', Ann-Sofi! Nordiska Trädgårdar är på Stockholmsässan i Älvsjö -http://www.nordiskatradgardar.se/ - Vi kanske ses? MVH Mia

Mias Trädgård sa...

Kul, Linda! Svenska Chilepepparföreningen - SCF - monter nr A43:02. Kom och säg hej! :) Mia

Berit sa...

ha så kul på mässan!!! Hoppas du visar mera bilder från den...
Ha en underbar dag!!

M/S Design sa...

Kommer och säjer hej till dej om du är där.
(Vi har setts ett par gånger tidigare)
Kram
Mariana

Gela sa...

Men så synd att du inte är där imorgon Tyyypiskt när jag ska dit!!! Kram

LINDA sa...

Åh, men så typiskt. Såg det här först nu. Jag var ju i den montern en god stund i morse. Vi får ta det om ett år ;)

Hoppas att du hade en finfin dag! Det hade jag :D

Kram
//Linda